یکی دیگر از قرص های لاغری که همزمان برای جوان شدن پوست نیز استفاده می شود قرص لاغری پلاتین است. در قرص های لاغری پلاتین از نیلوفر آبی هندی استفاده می شود که خواص شگفت انگیزی در رابطه با جوانی پوست دارد. این ماده می تواند با تاثیر مثبت خود روی کبد، مشکلات پوستی را برطرف کند. دانه کاسیا هم در قرص لاغری پلاتین به کار برده شده که جوان کننده پوست بوده و در روشن شدن پوست هم موثر است. این ماده می تواند خون را پاکسازی کند و چربی کبد را از بین ببرد، پس با گذشت زمان مشکلات پوستی را برطرف کرده و طراوت و شادابی پوست را برمی گرداند. از آن جایی که از گرده گل در این فرآورده استفاده می شود تمامی ویتامین های ضروری بدن تامین شده که خود خاصیت جوان کنندگی دارد.

مزایای مصرف قرص لاغری پلاتین

در ادامه مطلب جوان کننده پوست با قرص لاغری پلاتین باید بگوییم که این قرص اشتهای فرد مصرف کننده را کاهش می دهد و این مورد اثرات مفیدی را به دنبال دارد که عبارت است از:
• کم کردن اشتها: مصرف قرص لاغری پلاتین اشتها را به شدت کاهش می دهد و فرد می تواند کالری کمتری دریافت کند و نهایتا افزاش وزن زیادی نداشته باشد.
• بالا رفتن میزان چربی سوزی: این قرص به بالا رفتن میزان چربی سوزی کمک می کند، با افزایش میزان سوخت و ساز چربی های انباشته شده در بدن به انرژی تبدیل می شود.
• با این فرآورده می توان خیلی سریع لاغر شد: به علت محتویات ویژه و اثرات کاهش اشتها و بالا رفتن میزان چربی سوزی، مصرف قرص لاغری پلاتین می تواند به لاغری سریع منتج شود.
• کم شدن سایز بدن: استفاده مستمر از این محصول می تواند در حد قابل ملاحظه ای از سایز بدن کم کند، که برای کسانی که در پی تغییرات ظاهری مثبت هستند، بسیار کارآمد است.
• برانگیختن سیستم گوارشی: امکان دارد باعث برانگیختن سیستم گوارشی شود که منتج به هضم بهتر و ارتقای عملکرد گوارشی شود.

مطلب پیشنهادی :  کربوهیدرات منبع اصلی سوخت بدن

عوارض قرص لاغری پلاتین

در ادامه نوشتار جوان کننده پوست با قرص لاغری پلاتین باید بگوییم که لطفا دقت داشته باشید معمولا اکثر مکمل ها و قرص های دارویی بدون عوارض نیستند اما در مورد قرص لاغری پلاتین قضیه فوق برعکس است زیرا نظرات افراد مصرف کننده از آن مثبت است، با وجود این که افراد بسیار زیادی هستند که از این مکمل همراه با رژیم غذایی برای اثرگذاری بهتر استفاده می کنند اما با این وجود عوارض جانبی خطرناکی گزارش داده نشده است.
اغلب افرادی که از این محصول استفاده می کنند فقط سه تا هفت روز از عارضه های ایجاد شده گله مند هستند اما بعد از این مدت عوارض برطرف شده و ماندگار نیست. حتی بعد از به پایان رساندن دوره نیز شاهد این عوارض نخواهیم بود. قرص لاغری پلاتین به هیچ عنوان عوارض بلند مدت و پایدار ندارد.
• به خواب نرفتن (به دلیل افزایش سطح انرژی و کافئین موجود در فرآورده)
• داشتن سرگیجه (به علت جذب کم مواد غذایی، می تواند کاهش مینرال های بدن را به دنبال داشته باشد.)
• افزایش ضربان قلب
• افت و کاهش فشار خون
• داشتن تشنگی و عطش (از بین رفتن چربی ها از طریق ادرار)
تشخیص قرص لاغری پلاتین تقلبی و اصل
به منظور دانستن اصالت قرص لاغری پلاتین، بهتر است مرحله های زیر را دنبال کنید:
ابتدا به سایت رسمی قرص لاغری پلاتین وارد شوید.
جهت فهمیدن اصالت قرص، به نشانی Registration – pelatin (platinslimming.com) رجوع کنید.
سپس در زیر لایه پوششی محافظ کد ریجستری تعبیه شده آن را باز کنید و در کادر مخصوص وارد کنید. طبق پیامی که از سایت دریافت می کنید، تصمیم بگیرید که قرص پلاتین تهیه شده اصلی است یا نه.

مطلب پیشنهادی :  10 فایده نور خورشید

 قرص لاغری پلاتین یکی از قرص های مناسب برای جوان کنندگی پوست می باشد.

آنتي اكسيدان هاي موجود در اين ميوه باعث نرمي پوست مي شود.

تركيب آن با آب ليمو و شكر منجر به روشن تر شدن و پوست اندازي مي شود.

پرفروش ترین محصولات اسلیمینگ آکادمی
قرص لاغری آلفا اسلیم پلاس 50 تایی قرص لاغری ویکتوریا کلاژن قرص لاغری دیاموند قرص لاغری اوآک
قرص لاغری اسلیمینگ آبی قرص لاغری اسلیمینگ قرمز قرص لاغری ویکتوریا قرص لاغری استایلیش
قرص لاغری آلفا اسلیم 30 تایی قرص لاغری جی سی 60 تایی قرمز قرص لاغری پشن فروت قرص لاغری ترن اسلیم
قرص لاغری گواوا قرص لاغری بلوبری 60 تایی قرص لاغری بلوبری 30 تایی قرص لاغری گلدن لیمب
قرص لاغری نچرال اسلیم قرص لاغری آلفا اسلیم 50 تایی قرص لاغری تیتانیوم قرص لاغری جی سی 30 تایی