آیا بیسکوئیت های سبوس دار میان وعده های سالمی هستند؟

.

بیسکوئیت های سبوس دار به دلیل داشتن سبوس و در نتیجه فیبر بیشتر به عنوان یک میان وعده سالم شناخته شده  و در برنامه غذایی همه قرار گرفته اند ، حتی افراد چاق و دیابتی. اما این بیسکوئیت های میان وعده سالمی هستند؟؟

.

تنها تفاوت این بیسکوئیت ها با سایر بیسکوئیت ها وجود  یک تا نیم گرم فیبر بیشتر در هر دانه بیسکوئیت است در حالیکه مقدار قند، چربی ، نمک ، و اسید چرب ترانس موجود در این محصولات تفاوتی با سایر انواع بیسکوئیت ندارد.

در واقع هر عدد از این بیسکوئیت حاوی نیم گرم فیبر ، 9-7 گرم کربوهیدرات و حدود 3 گرم چربی می باشد و انرژی هر یک عدد از این نوع بیسکوئیت بین 60 – 65 کالری است.

با یک مقایسه ساده عمق فاجعه را بهتر درک خواهید کرد ، 3 عدد بیسکوئیت سبوسدار دارای 21 تا 24 گرم و مقدار بسیار کمتری از انرژی می باشد.

اگر چه مصرف فیبر هادر کاهش اشتها ، کاهش چربی خون و کاهش وزن مفید می باشد و اما مقدار فیبر موجود در بیسکوئیت های سبوس دار به نسبت مقدار انرژی آن بسیار کم می باشد و این بیسکوئیت ها انتخاب خوبی به عنوان یک میان وعده رژیمی نیستند.

عدم درج مقدار قند و کالری موجود در این نوع بیسکوئیت ها روی بسته بندی توسط بعضی تولید کنندگان ( عمدا یا غیر عمد) موجب شده این سوء تفاهم  یک سوءتفاهم رایج و ادامه دار باشد.

.

.

پرفروش ترین محصولات اسلیمینگ آکادمی
قرص لاغری آلفا اسلیم پلاس 50 تایی قرص لاغری ویکتوریا کلاژن قرص لاغری دیاموند قرص لاغری اوآک
قرص لاغری اسلیمینگ آبی قرص لاغری اسلیمینگ قرمز قرص لاغری ویکتوریا قرص لاغری استایلیش
قرص لاغری آلفا اسلیم 30 تایی قرص لاغری جی سی 60 تایی قرمز قرص لاغری پشن فروت قرص لاغری ترن اسلیم
قرص لاغری گواوا قرص لاغری بلوبری 60 تایی قرص لاغری بلوبری 30 تایی قرص لاغری گلدن لیمب
قرص لاغری نچرال اسلیم قرص لاغری آلفا اسلیم 50 تایی قرص لاغری تیتانیوم قرص لاغری جی سی 30 تایی
مطلب پیشنهادی :  طرز استفاده قرص لاغری ایزی اسلیم